Cabinet Expert Contabil Dr. Ion Radu Zilişteanu





Nou!
Am înfiinţat o pagină specială dedicată evaluării imobiliare pentru impozitare. Adresa este www.contazilisteanu.ro/evaluari-impozitare.htm. Vă aşteptăm!

Acte necesare pentru evaluări imobiliare
1. Acte necesare pentru evaluarea apartamentelor
- act de proprietate;
- încheiere de întabulare;
- extras de carte funciară pentru informare;
- memoriu tehnic;
- plan de amplasament şi delimitare (scara 1:200 / 1:500);
- fişa bunului imobil;
- releveu apartament;
- copie carte de identitate client / copie certificat de înmatriculare (societăţi comerciale).

2. Acte necesare pentru evaluarea proprietăţilor rezidenţiale, comerciale şi industriale (construcţie + teren)
- act de proprietate;
- încheiere de întabulare;
- extras de carte funciară pentru informare;
- plan de încadrare în zonă (scara 1:5000);
- plan de situaţie/amplasament şi delimitare a bunului imobil/corpului de proprietate (scara 1:2000 / 1:500);
- fişa bunului imobil/corpului de proprietate;
- releveu (schiţă) pe fiecare nivel al construcţiei;
- certificat de urbanism;
- autorizatie de construire/desfiinţare;
- proces verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor;
- copie carte de identitate client / copie certificat de înmatriculare (societăţi comerciale).

3. Acte necesare pentru evaluarea terenurilor libere de constructii
- act de proprietate;
- încheiere de întabulare;
- extras de carte funciară pentru informare;
- plan de încadrare în zonă (scara 1:5000);
- plan de situaţie (scara 1:2000 / 1:500);
- fişa corpului de proprietate (bunului imobil);
- certificat de urbanism;
- copie carte de identitate client / copie certificat de înmatriculare (societăţi comerciale).



Evaluator autorizat Dr. Ion Radu Zilişteanu
Titularul Cabinetului, Dr. Ion Radu Zilişteanu, este evaluator autorizat în specializările Evaluarea Proprietăţilor Imobiliare (EPI) şi Evaluarea Bunurilor Mobile (EBM).
Înscris în Asociaţia Naţională a Evaluatorilor Autorizaţi din România, cu legitimaţia 18040.
Asigurat cu poliţa privind asigurarea de răspundere civilă profesională nr. 571067541, certificat nr.12632, încheiată cu Allianz-Ţiriac Asigurări SA.

Pentru cereri de evaluări imobiliare folosiţi formularul de contact.



Noutăţi contabile
- ANAF facilitează instituţiilor publice accesul la informaţii prin extinderea sistemului informatic PATRIM VEN (12.12.2017)
- Noutăţi legislative cu incidenţă fiscală în perioada 4-10 decembrie 2017 (12.12.2017)
- Contribuabilii vor avea posibilitatea actualizării online a menţiunilor privind vectorul fiscal (11.12.2017)
- Joi, 21 decembrie 2017, termen limită pentru plăţile anticipate privind impozitul pe venit aferente trimestrului IV 2017 (08.12.2017)
- ANAF supune aprobării formularele 600 şi 610 (04.12.2017)
- ANAF completează formularele utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire sau reţinere la sursă (04.12.2017)
- Noutăţi legislative cu incidenţă fiscală în perioada 27 noiembrie-3 decembrie 2017 (04.12.2017)
- Firmele pot recupera ce s-a plătit în plus ca impozit pe venit prin Formularul 110 privind diferenţe la impozitul reţinut la sursă (29.11.2017)
- Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată se majorează la 1.900 lei lunar (comunicat şedinţă de guvern) (29.11.2017)
- Modificările Codului fiscal referitoare la impozitul pe venit (28.11.2017)